HR Support Medewerker

Ben jij administratief sterk en krijg je energie van veel afwisseling in je werk waar geen dag hetzelfde is? Vind je het leuk om met een hecht team te bouwen aan een groeiende organisatie en zorgen voor optimale HR-processen? En als het je ook aanspreekt om bij te dragen aan een duurzame toekomst, zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder en solliciteer!

Over de rol

Als HR Support Medewerker ben je onderdeel van het HR & Recruitment team en zorg je samen met hen ervoor dat alles op gebied van HR vlekkoos verloopt.

Je ondersteunt onze HR Officer bij administratieve en operationele werkzaamheden en helpt mee in het recruitmentproces. In nauwe samenwerking met collega’s zorg je voor tijdige opvolging en zorgvuldige verwerking van zaken. Daarnaast draag je graag actief bij aan de optimalisatie van (administratieve) werkprocessen binnen de HR team, waarbij je orde en structuur weet aan te brengen.

Als snelgroeiende organisatie zijn we volop in ontwikkeling en beweging. Dit biedt je in deze rol veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief. De focus ligt hierbij op verbetering en verdere professionalisering van onze werkprocessen binnen de HR & Recruitment team. We zoeken dan ook een proactieve collega die graag initiatief neemt met een gestructureerde aanpak gericht op verbetering.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Je ondersteunt bij alle (administratieve) werkzaamheden op het gebied van in-, door- en uitstroom van personeel;
  • Je verzorgt en administreert voorkomende correspondentie gericht op het HRM proces en stelt standaard documenten/templates op;
  • Je verwerkt maandelijks mutaties voor de salarisadministratie;

  • Je bent het aanspreekpunt voor collega’s binnen Groendus voor vragen over mutaties ingediend via digitale workflows, betreft arbeidsvoorwaarden en (sociale) wet- en regelgeving;
  • Je beheert de HR mailbox en bewaakt tijdige opvolging van vragen;
  • Je ondersteunt Recruitment bij planning sollicitatiegesprekken en ATS updates;
  • Je zorgt voor een warm welkom van nieuwe collega`s bij onboarding;
  • Je behandelt diverse administratieve ad hoc HR & Recruitment werkzaamheden.
Over jou

Je ziet er de uitdaging in om in een dynamische, snel veranderende omgeving te werken en schakelt snel. Jij weet het overzicht en focus te behouden, je bent stressbestendig, flexibel en je kunt op hectische momenten goed prioriteiten stellen. Je bent administratief sterk, je werkt accuraat en hebt een gestructureerde aanpak gericht op verbetering. Daarnaast herken je je ook in onze kernwaarden (Slim, Helder, Duurzaam en Doen) én het spreekt je aan om bij te dragen aan maatschappij waar de energie op duurzame wijze wordt opgewekt. Voor een succesvolle invulling van deze rol, breng je verder het volgende mee:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau (opleidingsachtergrond richting HRM);

  • Relevante werkervaring op het gebied van HRM of vergelijkbaar vakgebied;
  • (Basis)kennis met betrekking tot fiscale wetgeving en arbeidsrecht is een pré;
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Je legt snel verbanden, kunt snel schakelen en je bent zorgvuldig in de uitvoering van je werkzaamheden;
  • Discrete persoonlijkheid, betrokken, leergierig, nieuwsgierig en durft initiatief te nemen;
  • Je bent vernieuwend, kritisch, gedreven en draagt graag bij aan een fijne werksfeer!
  • En je steekt graag de handen uit de mouwen. Een van onze kernwaarden is niet voor niets Doen 😊.
Wat bieden wij?

Een professionele, flexibele en groeiende organisatie met bevlogen vakspecialisten als collega's. Je werkt in een dynamische omgeving waar ondernemerschap, ontwikkeling en samenwerken belangrijk zijn.

  • Fulltime of parttime dienstverband (32-40uur);

  • Marktconform salaris, gebaseerd op opleiding & werkervaring (€ 2.400 - € 3.300 bruto op fulltime basis);
  • Discretionaire bonus van 1 maandsalaris;
  • 26 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Deelname aan collectieve ziektekostenverzekering;
  • Laptop & telefoonregeling;
  • NS Businesscard;
  • Uitstekend bereikbare locatie per OV midden in centrum Utrecht;
  • De ruimte en mogelijkheid om jezelf binnen de organisatie en een dynamische markt te ontwikkelen;
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan sociale en sportieve events;
  • Open en informele werksfeer.
Solliciteer

Wil jij ons HR & Recruitment team komen versterken en bijdragen aan onze groei en verdere professionalisering? Solliciteer direct, we nemen dan graag spoedig contact met je op!

Voor meer info/vragen over de vacature, neem contact op met Seren Taylan via 06 5700 0319 of stuur een mail naar serentaylan@groendus.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.