Customer Care Medewerker Meetdiensten
Help bedrijven slim omgaan met energie – een baan vol impact en afwisseling!
Wat ga je doen bij Groendus?
Als medewerker Customer Care Meetdiensten kom je te werken op de afdeling Metering. Wij beheren energiemeters voor bedrijven. We plaatsen meters, lezen ze uit en verzamelen de data. Netbeheerders gebruiken deze gegevens voor het energienet en energieleveranciers voor de rekening. Onze klanten krijgen inzicht in hun energieverbruik zodat zij kunnen besparen en vergroenen.
Als klanten vragen hebben rond de installatie van meters en het gebruik van dataportalen of datakoppelingen ben jij hun eerste aanspreekpunt. Dagelijks beantwoord je dan ook uiteenlopende klantvragen of zorg je voor de juiste opvolging van klachten.
Wat dit werk zo leuk maakt? De enorme afwisseling: van problemen oplossen en nieuwe meters regelen tot samenwerken aan korte en lange projecten. Soms is het hectisch, met veel werk, last-minute verzoeken en hectiek. Daar staat tegenover dat je in de open en ontspannen sfeer binnen het team alles kunt bespreken en we er altijd samen de schouders onder zetten.
Wie is Groendus en met wie werk je samen?
Slimme meters. Zonnepanelen. Laadpalen. En batterijen. Allemaal zijn ze onderdeel van het energiesysteem van de toekomst. Bij Groendus zorgen wij ervoor dat bedrijven over alle apparatuur én over slim energiemanagement beschikken om optimaal duurzame energie voor hun organisatie op te wekken en te benutten. Daarnaast hebben we een innovatieve Energiemarktplaats waar we producenten en afnemers direct aan elkaar koppelen.
Dat is slim, voordelig en Groendus!
Je bent onderdeel van ons leuke en hechte Customer Care team bij Het Meetbedrijf van Groendus. Binnen dit team wordt goed samengewerkt om onze klanten de beste service te kunnen bieden en de klanttevredenheid te vergroten.
Wat breng je mee?
MBO+ / HBO-werk- en denkniveau en het liefst ook relevante werkervaring.
Klant- en servicegerichtheid. Jij helpt mensen graag echt goed verder.
Oprechte interesse en empathie waardoor je de juiste vragen stelt.
Een koel hoofd, ook in drukke of stressvolle omstandigheden.
Een gestructureerde, precieze manier van werken en oog voor detail.
Het talent om informatie te ordenen, verbanden te zien en logische conclusies te trekken. En zo de beste oplossing voor de klant te vinden.
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands.
Wat bieden we jou?
Bij Groendus geloven we in de kracht van een gezamenlijke visie. We werken daarom samen vanuit Central Park, op slechts 1 minuut lopen van Utrecht CS waar je niet alleen de voordelen van een groenere wereld ervaart, maar ook van een inspirerende werkplek die wij speciaal voor jou hebben gecreëerd. In onze open en informele werksfeer delen we niet alleen kennis en ideeën, maar ook een gevoel van eenheid en betrokkenheid. Daarnaast bieden wij jou
Salaris tussen € 2.500 - € 3.200 bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van kennis en werkervaring;
Dienstverband tussen 32 – 40 uur per week;
Jaarlijkse bonus afhankelijk van het bedrijfsresultaat;
26 vakantiedagen (en mogelijkheid om er 10 bij te kopen);
Pensioenregeling;
Laptop & telefoonregeling;
NS Businesscard.
Inwerktraject & begeleiding
Heb je nog geen ervaring in de energiebranche of klantenservice, geen probleem! Want in je eerste week word je intensief begeleid en krijg je zowel een (product)inhoudelijke training als een training in klantcontact. En met persoonlijke begeleiding en coaching leer je de eerste maand on-the-job verder. Zodat je daarna zelfstandig en zelfverzekerd verder kunt!
Heb je interesse?
Nieuwe avonturen wachten bij Groendus, waar we niet alleen praten over een groenere wereld, maar er ook echt voor gaan. Klaar om impact te maken? Solliciteer en groei met ons mee!