Go green!

Ensure yourself of affordable and truly clean energy through our Energy Marketplace.

More information

€113,81€111,21€108,44€119,751 year5 years10 years15 yearsAverage pricesfor real-time simultanenity
465.470 kWh

Simultaneous green energy via our Energy Marketplace. Profit now!

Read more!

Customer Care Specialist

Met slimme laadoplossingen klanten dagelijks helpen om elektrisch rijden écht groen te maken. Dat is slim, dat is Groendus!


Wie is Groendus?

Slimme meters. Zonnepanelen. Laadpalen. En batterijen. Allemaal zijn ze onderdeel van het energiesysteem van de toekomst. Bij Groendus zorgen wij ervoor dat bedrijven over alle apparatuur én over slim energiemanagement beschikken om duurzame energie voor hun organisatie op te wekken en te benutten. Dat is slim, voordelig en groen dus!



Wat ga je doen bij Groendus?

Elektrisch rijden is essentieel voor de verduurzaming van onze mobiliteit. Met onze slimme laadoplossingen maken we elektrisch rijden écht groen voor onze klanten. Dagelijks helpen wij onze klanten met het zo duurzaam mogelijk opladen van hun elektrische auto. Als Customer Care Specialist E-mobility ben jij dagelijks het aanspreekpunt voor onze klanten omtrent de installatie en gebruik van de laadpalen. Je begeleidt en ondersteunt de (nieuwe) klanten vanaf de intake tot na de oplevering van de installatie van de laadpaal en hebt een spilfunctie in dit gehele proces. Je houdt je dagelijks ook bezig met het beantwoorden en opvolgen van verschillende en soms uiteenlopende klantvragen, zoals:

  • Wanneer wordt mijn laadpaal geïnstalleerd?
  • Mijn auto laadt niet op, wat is er aan de hand?
  • Ik heb een factuur gekregen die niet klopt. Kun je mij helpen?

Inwerktraject & begeleiding
Heb je overigens nog geen ervaring met elektrisch rijden en/of klantenservice, geen probleem! Want: Jouw eerste weken als Customer Care Specialist E-mobility staan in het teken van een inwerktraject en begeleiding. In je eerste week wordt je intensief begeleid en krijg je zowel een (product)inhoudelijke training als een training in klantcontact. Via persoonlijke begeleiding en coaching blijf je vervolgens gedurende je eerste maand on-the-job verder leren. Om succesvol te zijn in je rol als Customer Care Specialist, krijg je verder de Help Scout tool (klantenservice kennisplatform) tot je beschikking die je altijd kunt raadplegen en ter ondersteuning kunt inzetten bij het helpen van klanten.



Over het team

Je maakt als Customer Care Specialist onderdeel uit van ons leuke en hechte E-mobility Customer Care team bij Groendus. Binnen dit gedreven team staat samenwerking voorop om als team onze klanten de beste service te kunnen bieden en de klanttevredenheid te vergroten.


Wat neem je mee?

Je vindt het echt leuk om mensen te helpen en ziet het als een uitdaging om de beste oplossing voor elke klant(vraag) te vinden. Door jouw oprechte interesse en empathisch vermogen, kun je de juiste vragen te stellen om tot de kern van iemands vraag te komen. Je bent stressbestendig; het ene na het andere telefoontje en een volle mailbox schrikken jou niet af en je kunt snel schakelen. Je bent dus op je plek in een dynamische werkomgeving, waarbij je de juiste prioriteiten weet te stellen en overzicht blijft houden. Je kunt goed plannen, hebt scherp oog voor detail, werkt accuraat en hebt een gestructureerde aanpak. Om in deze rol succesvol te zijn, breng je verder het volgende mee:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring of branchekennis is een mooie pré, maar geen vereiste;
  • Je hebt een klant- en servicegerichte instelling;
  • Je bent analytisch en een probleemoplosser die graag puzzelt om tot de juiste oplossing te komen;
  • Je hebt een proactieve en positieve instelling en werkt graag in teamverband;
  • Uitstekende communicatieve skills in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden we jou?

Groendussers zijn bevlogen en werken hard aan het verduurzamen van zakelijk Nederland. Maar daarnaast dagen we elkaar ook uit bij het darten en tafelvoetballen. Of we drinken we gezellig samen een biertje op de donderdagmiddagborrel.

Daarnaast krijg je bij ons:

  • Een inwerkprogramma: (vak)inhoudelijke trainingen en persoonlijke begeleiding;
  • De ruimte en mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en (door) te groeien;
  • Dienstverband tussen 32 – 40 uur per week;
  • Markconform salaris gebaseerd op opleiding & werkervaring (€ 2.400 - € 2.700 bruto per maand op fulltime basis)
  • Jaarlijkse bonus afhankelijk van het bedrijfsresultaat;
  • 26 vakantiedagen (en mogelijkheid om er 10 bij te kopen);
  • Een pensioenregeling;
  • Een laptop & telefoonregeling;
  • Een NS Businesscard;
  • Een mooie kantooromgeving in het Creative Valley gebouw, op 1 minuut loopafstand van Utrecht CS;
  • Een open en informele werksfeer.

Heb je interesse?

Wil jij als Customer Care Specialist E-mobility deel uitmaken van Groendus? Solliciteer vandaag nog!

Voor meer info/vragen over de vacature, neem per mail contact op met het recruitment team via werkenbij@groendus.nl


Solliciteer

Terug naar overzicht