Customer Care Specialist E-mobility
Ben jij iemand die geniet van het helpen van anderen en positieve energie krijgt van tevreden klanten? Heb je daarnaast sterke communicatieve en analytische skills, en wil je graag bijdragen aan een duurzame toekomst? Dan ben jij misschien de Customer Care Specialist E-mobility die wij zoeken! Meer weten? Lees dan snel verder en solliciteer, we maken graag kennis met je!
Over de rolElektrisch rijden is essentieel voor de verduurzaming van onze mobiliteit. Met onze slimme laadoplossingen maken we elektrisch rijden écht groen voor onze klanten. Dagelijks helpen wij onze klanten met het zo duurzaam mogelijk opladen van hun elektrische auto.
Als Customer Care Specialist E-mobility ben jij dagelijks het aanspreekpunt voor onze klanten omtrent de installatie en gebruik van de laadpalen. Je begeleidt en ondersteunt de (nieuwe) klanten vanaf de intake tot na de oplevering van de installatie van de laadpaal en hebt een spilfunctie in dit gehele proces. Je houdt je dagelijks ook bezig met het beantwoorden en opvolgen van verschillende en soms uiteenlopende klantvragen, zoals:
- Wanneer wordt mijn laadpaal geïnstalleerd?
- Mijn auto laadt niet op, wat is er aan de hand?
- Ik heb een factuur gekregen die niet klopt. Kun je mij helpen?
Je maakt als Customer Care Specialist onderdeel uit van ons leuke en hechte E-mobility Customer Care team bij Groendus. Binnen dit gedreven team staat samenwerking voorop om als team onze klanten de beste service te kunnen bieden en de klanttevredenheid te vergroten.
Inwerktraject & begeleiding
Heb je overigens nog geen ervaring met elektrisch rijden en/of klantenservice, geen probleem! Want:
Jouw eerste weken als Customer Care Specialist E-mobility staan in het teken van een inwerktraject en begeleiding. In je eerste week wordt je intensief begeleid en krijg je zowel een (product)inhoudelijke training als een training in klantcontact. Via persoonlijke begeleiding en coaching blijf je vervolgens gedurende je eerste maand on-the-job verder leren. Om succesvol te zijn in je rol als Customer Care Specialist, beschik je verder over de Help Scout tool (klantenservice kennisplatform) die je altijd kunt raadplegen en ter ondersteuning kunt inzetten bij het helpen van klanten.
Je vindt het echt leuk om mensen te helpen en ziet het als een uitdaging om de beste oplossing voor elke klant(vraag) te vinden. Door jouw oprechte interesse en empathisch vermogen, kun je de juiste vragen te stellen om tot de kern van iemands vraag te komen. Je bent stressbestendig; het ene na het andere telefoontje en een volle mailbox schrikken jou niet af en je kunt snel schakelen. Je bent dus op je plek in een dynamische werkomgeving, waarbij je de juiste prioriteiten weet te stellen en overzicht blijft houden. Je kunt goed plannen, hebt scherp oog voor detail, werkt accuraat en hebt een gestructureerde aanpak. Om in deze rol succesvol te zijn, breng je verder het volgende mee:
- MBO+ / HBO werk- en denkniveau;
- Relevante werkervaring of branchekennis is een mooie pré, maar geen vereiste;
- Je hebt een klant- en servicegerichte instelling;
- Je bent analytisch en een probleemoplosser die graag puzzelt om tot de juiste oplossing te komen;
- Je hebt een proactieve en positieve instelling en werkt graag in teamverband;
- Uitstekende communicatieve skills in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Een professionele, flexibele en groeiende organisatie met bevlogen vakspecialisten als collega’s. Je werkt in een dynamische omgeving waar ondernemerschap, ontwikkeling en samenwerken belangrijk zijn.
- Een inwerkprogramma: (vak)inhoudelijke trainingen en persoonlijke begeleiding;
- De ruimte en mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en (door) te groeien;
- Fulltime of parttime dienstverband (32 tot 40uur);
- Marktconform salaris gebaseerd op opleiding & werkervaring (€ 2.400 - € 3.200 op fulltime basis);
- Discretionaire bonus van 1 maandsalaris;
- 26 vakantiedagen;
- Pensioenregeling;
- Laptop & telefoonregeling;
- NS Businesscard;
- Mooi kantoorpand direct aan NS-station Utrecht Centraal;
- Mogelijkheid om deel te nemen aan sociale en sportieve events;
- Open en informele werksfeer.
Wil jij samen met ons Customer Care team hét verschil maken voor onze E-mobility klanten? Solliciteer direct, we nemen dan snel contact met je op!
Meer info of vragen over deze rol? Neem dan gerust contact op met Seren Taylan via 06 5700 0319 of stuur een mail naar serentaylan@groendus.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.