Customer Care Specialist E-Mobility
Als Customer Care Specialist E-Mobility ben jij dagelijks het aanspreekpunt voor onze klanten omtrent de installatie en gebruik van de laadpalen. Je begeleidt en ondersteunt de (nieuwe) klanten vanaf de intake tot na de oplevering van de installatie van de laadpaal en hebt een spilfunctie in dit gehele proces. Je houdt je dagelijks ook bezig met het beantwoorden en opvolgen van verschillende en soms uiteenlopende klantvragen, zoals:
- Wanneer wordt mijn laadpaal geïnstalleerd?
- Mijn auto laadt niet op, wat is er aan de hand?
- Ik heb een factuur gekregen die niet klopt. Kun je mij helpen?
Elektrisch rijden is essentieel voor de verduurzaming van onze mobiliteit. Met onze slimme laadoplossingen maken we elektrisch rijden écht groen voor onze klanten. Dagelijks helpen wij onze klanten met het zo duurzaam mogelijk opladen van hun elektrische auto.
Inwerktraject en begeleiding
Heb je overigens nog geen ervaring met elektrisch rijden en/of klantenservice, geen probleem! Want: Jouw eerste weken als Customer Care Specialist E-mobility staan in het teken van een inwerktraject en begeleiding. In je eerste week wordt je intensief begeleid en krijg je zowel een (product)inhoudelijke training als een training in klantcontact. Via persoonlijke begeleiding en coaching blijf je vervolgens gedurende je eerste maand on-the-job verder leren. Om succesvol te zijn in je rol als Customer Care Specialist, krijg je verder de Help Scout tool (klantenservice kennisplatform) tot je beschikking die je altijd kunt raadplegen en ter ondersteuning kunt inzetten bij het helpen van klanten.
Slimme meters. Zonnepanelen. Laadpalen. En batterijen. Allemaal zijn ze onderdeel van het energiesysteem van de toekomst. Bij Groendus zorgen wij ervoor dat bedrijven over alle apparatuur én over slim energiemanagement beschikken om duurzame energie voor hun organisatie op te wekken en te benutten. Dat is slim, voordelig en groen dus!
Je maakt als Customer Care Specialist onderdeel uit van ons leuke en hechte E-mobility Customer Care team bij Groendus. Binnen dit gedreven team staat samenwerking voorop om als team onze klanten de beste service te kunnen bieden en de klanttevredenheid te vergroten.
Je vindt het echt leuk om mensen te helpen en ziet het als een uitdaging om de beste oplossing voor elke klant(vraag) te vinden. Door jouw oprechte interesse en empathisch vermogen, kun je de juiste vragen te stellen om tot de kern van iemands vraag te komen. Om in deze rol succesvol te zijn, breng je verder het volgende mee:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau;
- Relevante werkervaring of branchekennis is een mooie pré, maar geen vereiste;
- Je hebt een klant- en servicegerichte instelling;
- Je bent analytisch en een probleemoplosser die graag puzzelt om tot de juiste oplossing te komen;
- Je hebt een proactieve en positieve instelling en werkt graag in teamverband;
- Uitstekende communicatieve skills in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
Bij Groendus geloven we in de kracht van een gezamenlijke visie. We werken daarom samen vanuit Creative Valley, op slechts 1 minuut lopen van Utrecht CS waar je niet alleen de voordelen van een groenere wereld ervaart, maar ook van een inspirerende werkplek die wij speciaal voor jou hebben gecreëerd. In onze open en informele werksfeer delen we niet alleen kennis en ideeën, maar ook een gevoel van eenheid en betrokkenheid. Daarnaast bieden wij jou;
- Salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring tussen € 2.400 - € 2.700 bruto per maand (op fulltime basis)
- Dienstverband tussen 32 – 40 uur per week;
- Jaarlijkse bonus afhankelijk van het bedrijfsresultaat;
- 26 vakantiedagen (en mogelijkheid om er 10 bij te kopen);
- pensioenregeling;
- laptop en telefoonregeling;
- NS Businesscard.
Heb je interesse?
Nieuwe avonturen wachten bij Groendus, waar we niet alleen praten over een groenere wereld, maar er ook echt voor gaan. Klaar om impact te maken? Solliciteer en groei met ons mee!