Ga gelijktijdig groen!

Verzeker jezelf van goedkope en écht schone energie via onze Energiemarktplaats. Dat is slim en groen dus.

Meer informatie

940.880 kWh

Beschikbare gelijktijdige groene stroom via onze Energiemarktplaats. Profiteer nu!

Ik wil meeprofiteren!

Juridisch Administratief Medewerker

Heb jij een juridisch secretariële/administratieve opleiding of heb je werkervaring opgedaan in de juridische sector? Zoek je een mooie uitdaging, liefst in een dynamische en inspirerende omgeving met veel afwisseling? En spreekt het je ook aan om bij te dragen aan een duurzame toekomst? Wij zoeken een Juridisch Administratief Medewerker als collega die ons Legal team gaat ondersteunen. Lees snel verder en reageer op onze vacature, we maken graag kennis met je!

Over de rol

Als Juridisch Administratief Medewerker bij Groendus kom je te werken in een snelgroeiende organisatie die volop in beweging is met bevlogen vakspecialisten als collega’s.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van het groeiende juridische team, dat op dit moment uit vijf collega’s bestaat. Je werkzaamheden zijn bijvoorbeeld het indienen en opvragen van documentatie bij instanties zoals de Kamer van Koophandel of het Kadaster, het aanbrengen van structuur in het DMS systeem, het afhandelen van correspondentie en voorbereiden van vergaderingen. Daarnaast vind je het leuk om ad hoc vragen en werkzaamheden op te pakken.
Een veelzijdige functie dus waarin je veel vrijheid krijgt en wij jou graag helpen je vaardigheden verder te ontwikkelen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Indienen en opvragen van documenten bij instanties als Kamer van Koophandel en het Kadaster;
  • Het opslaan en documenteren van stukken in Legisway (DMS);
  • Het uitwerken van bestuursbesluiten;
  • Het uitwerken van template documentatie;
  • Ondersteunen bij (project)planningen;
  • Voorbereiden en ondersteunen van interne en externe vergaderingen/bijeenkomsten;
  • Zorgdragen voor ondertekening van stukken;
  • Behandelen en verwerken van correspondentie;
  • Diverse administratieve ad hoc taken en werkzaamheden.

Over jou

Je ziet er de uitdaging in om in een dynamische, snel veranderende omgeving te werken en kunt snel schakelen. Je bent flexibel, doortastend en communicatief vaardig. Je hebt gevoel voor verhoudingen en staat stevig in je schoenen. Je hebt een proactieve, hands-on instelling en neemt graag initiatief. Je kunt goed plannen, werkt accuraat en hebt een gestructureerde aanpak gericht op verbetering.
Daarnaast herken je je ook in onze kernwaarden (Slim, Helder, Duurzaam en Doen) én het spreekt je aan om bij te dragen aan maatschappij waar de energie op duurzame wijze wordt opgewekt. Om succesvol te zijn in deze functie, breng je verder het volgende mee:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
  • Opleidingsachtergrond in een juridisch secretariële of administratieve richting óf vooraf opgedane werkervaring in de juridische sector;
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, PowerPoint) en basiskennis van Legisway is een pré;
  • Ervaring met contacten met het Kadaster en de KvK;
  • Communicatief, representatief, dienstverlenend en servicegericht;
  • Oplossingsgericht, positieve en enthousiaste instelling;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift (is een vereiste);
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen, één van onze kernwaarden is niet voor niets Doen!😊

Wat bieden wij?

Een professionele, flexibele en groeiende organisatie met bevlogen vakspecialisten als collega's. Je werkt in een dynamische omgeving waar ondernemerschap, ontwikkeling en samenwerken belangrijk zijn en waar je veel variatie hebt in je werk.

  • Parttime dienstverband (24 tot 32 uur);
  • Een goed primair salaris, gebaseerd op opleiding & werkervaring (€ 2.400-€ 3.100 bruto per maand op fulltime basis);
  • Arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar;
  • Discretionaire bonus van 1 maandsalaris;
  • 26 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Laptop & telefoonregeling;
  • NS Businesscard;
  • Prachtig kantoorpand op een uitstekend bereikbare locatie per OV midden in centrum Utrecht;
  • De ruimte en mogelijkheid om jezelf binnen de organisatie en een dynamische markt te ontwikkelen;
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan sociale en sportieve events;
  • Open en informele werksfeer.

Solliciteren

Wil jij ons Legal team komen ondersteunen als Juridisch Administratief Medewerker en bijdragen aan onze duurzame missie? Reageer direct op onze vacature, we nemen dan snel contact met je op!
Voor meer info/vragen over de vacature, neem contact op met Seren Taylan via 06 5700 0319 of stuur een mail naar serentaylan@groendus.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer

Terug naar overzicht