Medewerker Klantadministratie & Energiebeheer
Groendus is een vooruitstrevende en snelgroeiende organisatie. Onze kernwaarden zijn: Slim, Helder, Duurzaam en Doen! Mooie waarden die wij zoveel mogelijk verwerken in onze dienstverlening richting klanten alsook intern. Als medewerker bij Groendus speel jij een belangrijke rol in het invullen van deze waarden samen met jonge, actieve en enthousiaste collega’s. Loop je hier warm voor? Lees dan snel verder en solliciteer!
De energiemarkt is een dynamische sector waarin momenteel erg veel gebeurt. Groendus staat in het hart van deze sector. Wij helpen onze klanten op verschillende manieren om maximaal te verduurzamen. Eén van de diensten die wij aan onze klanten leveren is het ontzorgen in hun complexe energieadministratie. Wij nemen daarbij de hele factuurverwerking op het gebied van energie over van onze klant!
Als Medewerker Klantadministratie & Energiebeheer word je onderdeel van dit team en help je de klant om overzicht en inzicht te krijgen in het totale energieverbruik en de energiekosten. Denk daarbij aan verwerking en controle van de energiefacturen en het opstellen en monitoren van de energiebudgetten van de klant. Juist dit complete inzicht geeft de perfecte basis voor advies voor besparingen op energieverbruik en -kosten. Een waardevolle bijdrage om tot verduurzaming te komen!
In deze rol ben je daarnaast ook de schakel tussen klant en leveranciers in deze sector. Iemand waarop de klant kan vertrouwen qua kennis en ervaring!
Verwerken van energiefacturen van de klant: registeren, controleren van facturen via ons systeem;
- Oplossen van vragen, disputen en afgekeurde facturen met de verschillende leveranciers (energieleveranciers, netbeheerders, meetbedrijven etc.);
- Zorgen voor compleetheid en juistheid van de klantadministratie door het uitvoeren van kwaliteitscontroles;
- Analyseren en inzichtelijk maken van verbruiks- en uitgavengegevens;
- Opstellen en delen van financiële rapportages voor de klant;
- Afhandelen van binnenkomende vragen van al onze ketenpartners.
Je ziet er de uitdaging in om in een dynamische, snel veranderende omgeving te werken en schakelt snel. Je hebt oog voor kwaliteit in je werk, je bent nauwkeurig, accuraat en durft vragen te stellen. Je bent graag in contact met klanten en leveranciers, en pakt moeiteloos de telefoon op. Om in deze rol succesvol te zijn, breng je verder het volgende mee:
HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring met financiële administratie (facturatie) en cijfermatig sterk;
- Je hebt affiniteit met de (duurzame) energiemarkt;
- Kennis van of ervaring binnen de energiebranche is een grote pré (zorgt voor een snelle start);
- Je bent klant- en servicegericht, communiceert makkelijk met verschillende partijen (intern en extern);
- Je weet overzicht te houden en kan goed prioriteiten stellen;
- Je bent handig met ICT systemen zoals MS Office (Outlook, Excel);
- Je bent zelfstandig, maar werkt ook graag in teamverband;
- Je stelt je verantwoordelijk op en neemt graag eigenaarschap over je werk voor de klant.
Een professionele, flexibele en groeiende organisatie met bevlogen vakspecialisten als collega's. Je werkt in een dynamische omgeving waar ondernemerschap, ontwikkeling en samenwerken belangrijk zijn en waar je veel variatie in je werk ervaart.
Fulltime dienstverband (32-40uur);
- Marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring (€ 2.900 - € 3.600 op fulltime basis);
- Discretionaire bonus van 1 maandsalaris;
- 26 vakantiedagen;
- Pensioenregeling;
- Deelname aan collectieve zorgverzekering;
- Laptop & telefoonregeling;
- NS Businesscard;
- Uitstekend bereikbare locatie per OV midden in centrum Utrecht;
- Een team van gedreven professionals die samen werken aan de energietransitie;
- Mogelijkheid om deel te nemen aan sociale en sportieve events;
- Open en informele werksfeer.
Wil jij als Medewerker Klantadministratie & Energiebeheer ons team versterken? Reageer snel op onze vacature, we nemen dan graag spoedig contact met je op en maken graag kennis met je!
Voor meer info/vragen over de vacature, neem contact op met Seren Taylan via 06 5700 0319 of mail naar serentaylan@groendus.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.